S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

+420 739 437 980 Po - Pá od 8:00 do 16:00 

KONTAKTY

Protektory Libeň Plus s.r.o.
Pod Plynojemem 2472/9
Praha 8 - Libeň
tel: + 420 739 437 980
napište nám
Tel: +420 739 437 980
info@protektoryliben.cz

NOVINKY

arr3

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 3 450 Kč
skladem
naše cena 480 Kč
skladem
naše cena 3 630 Kč
skladem

Reklamační řád
Reklamační řád

ÚVODNÍ USTANOVENÍ


Tento reklamační řád se vztahuje ke společnosti Protektory Libeň Plus s.r.o., IČO: 07704526, se sídlem: Pod Plynojemem 2472/9, 180 00 Praha 8, zapsána u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 305868.  

Kupující je povinen seznámit se s reklamačním řádem a všeobecnými obchodními podmínkami předtím, než se rozhodne pro objednání zboží. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží vyjadřuje kupující souhlas s tímto reklamačním řádem.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.

Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

V případě výskytu vady zboží při převzetí má zákazník právo uplatnit reklamaci. Kupující může uplatnit právo z vadného plnění do 24 měsíců od převzetí zboží (blíže viz obchodní podmínky).

PODMÍNKY PŘIJETÍ A VYŘÍZENÍ REKLAMACE

V případě výskytu vady může kupující požadovat:

1) odstranění vady (výměnu za nové zboží, opravu zboží),
2) přiměřenou slevu z kupní ceny zboží (bez orpavy zboží),
3) odstoupení od smlouvy (s následným vrácením vzájemných plnění) - může být uplatněno při podstatné vadě zboží, pokud věc nemůže být řádně užívána, pro opakovaný výskyt vady nebo opakování vad po opravě či při větším počtu vad zboží.

 

  • Před vyřízením reklamace je prodávající oprávněn požadovat prokázaní, že jde o zboží zakoupené v jeho provozovně (doklad o nákupu zboží, který zároveň slouží jako záruční list, reklamační protokol) a to zasláním uvedených dokladů na emailovou adresu firmy uvedenou v obchodních podmínkách spolenčosti. 
  • Reklamovaný kus je zákazník povinen doručit prodávajícímu na jeho provozovnu, zabaleného do vhodného materiálu vyhovujícího nárokům přepravy.
  • Zákazník je povinen reklamovanou vadu na zboží zřetelně označit a zaznamenat ji rovněž do reklamačního listu (protokolu), který zašle prodávajícímu společně s dokladem o nákupu.
  • V případě vad složitější povahy bude reklamovaný kus zboží zaslán do výrobních závodů přímo výrobci, který rozhodne o dalším postupu.
  • Oprávněná reklamace je vyřizována ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.
  • Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  • Reklamace nevyzvednuté do 14 dnů od jejich vyřízení budou prodávajícím uskladněny na náklady kupujícího. Nebude-li zboží vyzvednuto do 30 dnů od vyřízení reklamace je prodávající oprávněn zboží na náklady kupujícího zlikvidovat.
  • Při neoprávněné reklamaci prodávající naúčtuje kupujícímu náklady na uskladnění zboží a opravu závady (v případě, že se kupující rozhodne pro opravu této závady). Kupující je povinen tyto náklady uhradit nejpozději do 14 dnů od výzvy prodávajícího.

VÝJIMKY Z ODPOVĚDNOSTI ZA VADY

Odpovědnost prodávajícího za vady je vyloučena v případě:

  • že kupující před převzetím zboží věděl, že věc má vadu anebo ji sám způsobil,
  • neodborné montáže nebo nedodržování obecně platných zásad pro používání výrobku (špatné zacházení, obsluha, zanedbání péče o zboží či nadměrné zatěžování),
  • mechanického poškození zboží,
  • přirozeného stárnutí materiálu,
  • provádění dodatečných oprav zákazníkem,
  • poškození výrobku plastickými mazivy a jinými chemikáliemi.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách.

Prodávající je oprávněn tento reklamační řád v přiměřeném rozsahu kdykoliv změnit bez předchozího upozornění s tím, že pro každou objednávku je platné znění reklamačního řádu zveřejněno na webových stránkách v době zadání objednávky kupujícím.


Tento reklamační řád nabyl účinnosti v Praze dne 1.4.2019


KONTAKTY

Protektory Libeň Plus s.r.o.

Adresa: Pod Plynojemem 2472/9

PSČ: Praha 8 - Libeň

Email: info(a)protektoryliben.cz

Telefon: + 420 739 437 980

NjQ2O